Blogger Widgets

piątek, 24 stycznia 2014

Piękne Pasje

 Podjęłam nierówną walkę z gazetą "Piękno i Pasje" wytypowaną przez Collage Caffe do cięcia.
Zaparłam się jak dziki osioł (czyli jak zwykle ja), że nie użyję nic a nic poza w/w gazetą (oprócz kleju i nożyczek ma się rozumieć). Efekty jakie są, widać poniżej.

 Jednocześnie uprasza się aby osoby które tu przypadkowo zabłądzą nie zostawiały komentarzy typu "wow", "piękne", "ładne" itp. Wystarczająco dużo kłamliwych i słodkich komci znajdziemy na innych blogaskach.





zawsze Wasza
Shop&Hauer

3 komentarze:

  1. a sobie zostawię komentarz :))))) i uwaga: piszę : czytam tą gazetę i szkoda mi było ją ciachać, a Twoje kolażyki są ciekawie, najbardziej spodobał mi się ten ostatni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Shop&Hauer tymczasowo przebywa w zakładzie zamkniętym, więc pozwolę sobie za nią odpowiedzieć. Otóż myślę, że Shop&Hauer wyjątkowo ucieszy się z określenia "kolażyki". Gdy tylko wyjdzie z zakładu i to przeczyta, będziemy musiały ją zgłosić tam ponownie. Dziękuję za komentarz. Wazelina

      Usuń
  2. wow, piękne, a do tego jeszcze ładne

    a poza tym wciągająco- zasysające

    OdpowiedzUsuń